i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, January 6, 2012

STORY MORY

waaaa...my first entry for 2012 !!!

sekejap je kan..da pun masuk tahun baru...bermakna..angka umur kita pun meningkat satu lagi tahap..
sangatlaa xseronok...
azam tahun baru..????
mesti semua sibuk duk simpan azam tahun baru kan..?
kalo aku....
entahlaaa...tak sempat nak fikir lagi...mungkin terlalu busy dengan kerja..kerja..kerja jer..
tapi..yang pasti...aku ingin menjadi seorang wanita yang lebih tabah..lebih kuat di masa akan datang...
pengalaman yang da sedia ada di jadikan pedoman untuk hari-hari akan datang..
cuba memaafkan sesiapa jua yang menyakitkan kita pada tahun lepas seikhlas hati..
azam aku jugak...ingin menyambung ke peringkat ijazah pada tahun ini...
hopefully azam ni berjaya....
then ingin mendapatkan kerjaya yang lebih baik..yang pasti...awal tahun 2012 ni aq mesti dah ada lesen memandu...hahaha..
setakat ni baru L je xabes2..ops !

*malam new year 
jika tahun yang lepas..aku menyambut bersama kekasih hati...
kini aku lebih happy sebab sambut new year bersama familiy tercinta..
alhamdlh...family kat kampung datang ke kl untuk kenduri doa selamat to my sister sebab dah pun ada rumah sendiri..semi D di banting...

plus sambut besday si cilik sofia yang da pun berumur setahun sebulan kini...
*hyperactive !!!


anyway...happy new year all..semoga semuanya di berkati semua..

* jumpa cik nadia bayu kat sogo tadi...
sangat kecik molek and comel la dia kt luar...
sangat sweet...!!!

hehe

No comments: