i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, September 5, 2011

Balik dari KG


ok, please see the title...sy balik dari kg k..bukan balik kg lagik....woooo...malasnya la oi nak nek bas..malas..malas..malas.....fullstop..! nasib baik la sy cuti lagi on tuesday...nasib baik jugak saya da gantikan dengan jumaat before raya..so, lega la sikit...dala khamis tu nak kena cuti lagi..hopefully boss aku ok...hukhuk...

yang tak tahan nya..hari ni pun da dua kali staff bank tu kol aku..sorang mintak tolong simpankan payslip, sorang lagi tanya nama bos aku...bila cakap aku still cuti..boleh pulak mamat tu cakap.."patutla satu bank cari ko harini xjumpa" ceh...hampeh..saje je nak mainkan perasaan aku yang sedia risau nih...dah la esok pagi-pagi buta aku dah sampai kl..macam-macam benda pulak tu orang kirim..tak pasal jadi posmen tak bergaji...huhuhu...

kain baju pun belum berkemas lagi ni...seyes malas..malas..malas wooo.....

oklaa...doakan nini selamat sampai ke destinasi ok besok...nak kemas baju dulu...ngee..~


*oh ya..harini kawan nini adan satu kelas time kt teknik dulu dah bertunang..best je tengok dorang tu..dari sekolah lagi kapel..then break beberapa kali and terputus hubungan jap and now dah pun bertunang..hopefully mereka kekal hingga ke jinjang pelamin tahun depan...amin...

No comments: