i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, August 27, 2011

yeay..da sampai kg halaman tercinta...!!!

hye semua...hye..hye....

hows your day...?? excited x nak sambut raya...?? hei..mestilah kan..kan....baju raya kalo x tiga pat pasang mesti xsah kn korang nih...betol x..betol x..??? hahahha...

nini da sampai kg pun..! yihaaaa..rasa macam nk lompat-lompat kegembiraan yang tak terhingga...hahahah...ngt balik umah nk sambung tido..tp bila tengok si cilik sofia da depan umh pagi-pagi lagi..terus xtido...hahaha....
lepas tu terus online fb and update blog...almaklumlaaa....nini da dapat Broadband baru....celcom....not bad....tengs pada yang sudi belikan...sangat-sangat terharu....hehe...

nini tak tido lansung sampai umah...lepas je mandi-mandi...terus nini kemas rumah...sapu sampah, vacuum karpet..susun perabut...woahhh...penat tu xterasa pun even wat sorang-sorang..famili nini yg len sume g shopping..tgl nini je dengan abg nini n adik lelaki nini yg baru sampai pagi tadi jugak...dorang sampai kejap then nini sampai lepas tu..nini sampai lambat sikit sebab kitorang benti solat subuh dulu takut tak sempat solat kt rumah..
sebabkan tak de orang kat umah..barula dapat update blog ni..kalo x...mesti xde privacy...sume nk tgk ape yang nini wat...haish...sabar ajelahhh...

sebenarnya nini tak sabar nak berbuka sama-sama gan famili...even kakak nini kat langkawi esok baru dapat cuti tapi xperlaaa....biar je di dulu..heheh...hrni nini berbuka umah makcik...berbuka ramai-ramai...tak sabar pulak..mesti seronok kan,..mood nak kemas rumah pun membuak-buak...sebabkan kat kl xsempat nk shopping sepenuhnya..nini ngt nk sambung shopping kt sini lagi..lagipun kat kl nini punyer beg-beg pun da xcukup tgn...dengan crowded yang amat kat stesen bas semalam...naik berpeluh nini ulang-alik cari bas...nasib baik la jumpa bas yg nini patut naik..kalo x...merempatla nini..uhuk....

pada yang baru nak balik kg halaman masing-masing tue...hati-hati  k pada yang memandu....pada yang naik kenderaan awam mcm nini...pesan-pesanla kt pakcik bas tu suh bawak slow-slow sikit k..

my last words....selamat membuat persiapan RAYA semua....semoga RAYA kali ni akan lebih bermakna berbanding tahun-tahun sebelum nih....:)

salam sayang dari niniey....mwaaahhhhhhhhh

No comments: