i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, August 9, 2011

tiket raya !

waa..terasa baru je berpuasa..tp dah macam lama pulak...baru sehari puasa, tiket bas dah abes..yang ade pun, tinggal malam raya je,uwaaa...nini dah enam bulan tak balik umah woo...hukhuk..sob..sob...bila usha tiket flight, xde yang murah dah..sume dah taw time raya...sebabkan xtaw nk balik cner..nasib baik la someone offer nak anta nini balik..hekhek..alang-alang mana taw ley jumpa mak mertua terus kan..hahaha..tapi nasib baik last minit, kawan akak nini cakap ade tiket 26..waa...bestnyer..so, nini cuti dari 26 sampaila 5 sept..nak raya puas-puas time tue..nak tido puas2..haha..so, nini sempat jugak balik naik bas..cuma risaukan si cilik 2 ekor kt umah nini tu je,,nk wat balik? owhh tidakkkk...nk tinggal..but, nini cuti lama...sapa nak ? nini nak bagi orang je..senang..huhu..nasib bek comel..kalo x..mmg da lama nini jual..haha..jahat kan nini nih..huhu..so, tahun ni..semoga akan lebih bermakna dengan insan-insan tersayang di sisi nini..:)

okla..nini pun curi update kt ofis je ni..harini nini berbuka kt ofis je..i mean, solat dulu kt ofis..then baru pegi makan..bye-bye all..selamat berbuka yer...nanti nini update program amal nini ke rumah orang-orang tua Al-Ikhlas k sekali dengan gambar..

salam rindu, Niniey Rasyed

No comments: