i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, May 29, 2011

outing..

haha..memang saje nak wat tajuk entry "outing" sebab nini kua gan kawan nini yang study kat upnm nih..kawan sekampung nini and satu plkn nini jugak..memang tak plan pun nak kua..tapi borak-borak kat fb..tiba-tiba dia dapat outing ..so, terus dia ajak nini kua..lagipun dia antara kawan yang memahami nini..bila nini sedih..dia banyak bagi nasihat..tapi nini respek dia..bila nini tanya.."eh, ko xnak cari awek ker wei.." then dia cakap "aku malasla wei, aku nak fokus stdy aku dulu..poyo x aku..? memang ada orang ckp aku poyo..tapi aku pikir masa depan aku dulu"..kan..? bagus kan..and nini cakap..waa..bagi aku okla beb,nape plak nak poyo..mmg betul la tu ko buat..bagusla..hehe..good kan nini..? lagi satu dia cakap..aku xnk couple takut jadi macam abang aku tak pun ko..dala aku lagi dua sem..hahha..siot je kan..tapi dia mmg best..nini suke berkawan dgn orang yang mcm ni..berkawan bukan nak ambik kesempatan..tak macam sesetengah orang yang bila taw single sikit je terus nak wat baik and baik ade makna..i hate dat okey !

tengs to kawan nini tuh sebab belanje nini harini..nini gurau je pun suh dia bnjew and bnjew makan je pun tapi. semua benda dia bnjew..sabar ajelah..mentang-mentang taw aku sengkek kan..? ahha..ok-ok la next month kalo ko dpt outing lgi aku lak banjew eh..nanti aku ajak reramai pulak..haha..lepas anta brg kt umh nini..ingat nak g tengok movie..nini nak tengok nur kasih..tapi sume lambat pulak..kawan nini ni dala kul 8 nak kena lapor diri..haha kelakar lak kan..? tapi best oooo...elaun pun da mcm gaji taw..! dua kali ganda elaun nini beb..then abes je degree lagi dua sem ni dia terus dapat keje tuu....nampak je orang cakap macam askar tapi starting gaji 3k..giler besh kan..tak payah nak cari keje lagi..da sedia ade..kan best nini camtu..tapi dia memang terer..tak cam nini..huhu..lepas da tak berjaya nak tgk movie..ktorg gerak ke boling tapi sebab ramai sgt..terus ke karaoke..waa..best giler nyanyi..lama xsumbangkan suara nini ni..mula-mula kawan nini segan nak nyanyi depan nini..sampai dia cakap " adoi, aku tak bolehla depan member perempuan nih..xfeel la beb " ! haha kuang ajor kan..then nini cakap..alaa..nyanyi jelaa..ko wat cam aku ni laki..cuma pakai tudung je ler..haha..then turn nini nyanyi..memang semangat habis..smpai tambah lagu kot..then sebab nini xpuas lagi and kawan nini pun nak balik kem dah..nini decide nak ajak kawan nini abyt..tapi minah tu lak sengkek..last-last nini pun kena balik jugakla kan..

ingat nak online kt oldtown dulu tapi sebabkan fikir nak save..and da kul 7 tapi lom solat asar lagi..nini terus ke surau and alang-alang menyeluk pekasam..terus tunggu maghrb baru gerak balik..ktm agak lambat yer..haish..kena belajar set waktu ! sampi je umah terus kemas brg and nini dapat online ni pun sbb akak umah nini offer broaband kt nini..baik kan..? hey..mestilahh..;D

AND dia janji nak teman nini mandi kolam besok..jangan jeles !!! yang bestnyer..dia skrg da abes degree in teaching english and dia da bagi sedikit tips tuk nini tuk improve my english and grammar..hee..suke ok ! ngee..

and now,nini da nak tido..sebab takut subuh tak terjaga..macam tadi..tapi solat jugak even lambat pun..nak wat camna kan..dah tak sedar..yang penting kita usaha yang terbaik kan..? and tadi even gah sengkek pun sempat gak nini sambar satu flat shoes untuk praktikal nt..haha..

okla guys..need to sleep..salam rindu buat semua...niniey...

No comments: