i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, April 6, 2011

Ya Allah....

sesungguhnya..jiwaku kosong...semangat ku patah...YA ALLAH kenapa begini akhirnya..?
tidak sedetik pun diri ini menyalahi takdirMU ya Allah..cuma aku yang lemah..kadangkala tak dapat menerima takdir ini dengan redha..cuma sekejap kekuatan itu bertandang..pinjamkanlah kekuatan MU untuk ku terus menjalani hidup di atas jalan MU..jalan yang penuh kebenaran...jauhikanlah aku dari sebaliknyaa...
sakitnya...baru ku sedar betapa peritnya kehilangan orang yang kita cintai...sayangi...kuatkanlah diri ini Ya Allah...

Ya Allah..aku hampir tersasar dari jalan MU..aku takut aku xmampu bertahan begini..pinjamkanlah ku kekuatan dariMU..aku memerlukannya sekrang...

Ya Allah..semua benda dirasakan serba tak kena hari ini..aku tak pergi kelas..aku tak mampu buat satu keje..hanya yang aku mampu lakukan dengar motivasi diri..berdoa dan terus berdoa..Kadang-kadang sedikit tersasar..jauhilah aku dari menyalahi takdir ya Allah..aku takut...~

dengarlah..
lepas tengok video ni..rasa sejuk sgt hati ni..Ya Allah besarnya keagungan MU...

masih lemah dan tidak mempunyai kekuatan diri..berikanlah kekuatan itu...
aku redha Ya Allah..if ini akan membahagiakan suatu hari nanti...semoga dia bahagia..semoga dia diberkati hidupnya..amin..

ermm....

No comments: