i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, April 20, 2011

TUHAN bantulah mereka..

YA ALLAH..tiba-tiba rasa satu semangat datang bila tengok satu video umat islam di tindas dengan begitu teruk sekali kat palestin..sumpah, kamu semua akan di laknat ALLAH..aku hanya mampu mendoakan..ALLAH maha melihat..apelah salah anak kecil bermain di laman rumah sampai di sepak terajang sesuka hati oleh manusia tak berhati perut..di berkas, di tahan..wanita di tolak sesuka hati..di libas dengan parang macam tebang pokok pisang..what the..???? sesungguhnya..biar DIA yang membalasnya..DIA MAHA ADIL..what i can say..aku benci yahudi so much..! apela rasa mereka bila menjauhkan si anak daripada ayahnya..menjauhkan suami dari isterinya..membiarkan airmata si isteri mengalir setiap masa mengenang suami entah di mana..di jeriji besi..mana sifat perikemanusiaan mereka..??? tidak terdetik lansung kah perasaan belas mereka..? Ya Allah..tak sanggup aku lihat penderitaan mereka..melihat kanak-kanak menangis menutup telinga kerna takutkan bunyi pistol dan bedil..melihat mereka berlari bertempiaran tanpa ibu dan bapa di sisi..menyorok di balik dinding-dinding ampuh..tergamaknya mereka..
yang aku aku lakukan cuma benci zionist sepenuh hati..hanya mampu berdoa padaNYA yang maha BESAR..
agar selamatkan mereka dari golongan manusia lahanat itu..

video yang membuatkan hati perempuan dan hati seorang islam ku tersentuh..lihatlah..
sama-sama kita berdoa..

No comments: