i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, April 9, 2011

sabar

Ya Allah..cukuplah dengan dugaan demi dugaan ini...aku takut aku xmampu hadapinya lagi....

kuatkanlah hatiku...

ermm..xtaw nak cakap apa..yang pasti..kecewa..sedih..terkilan sangat harini...
benda yang aku nak dan dah dapat pun tapi hanya skejap je jadi hak milik aku..belum pun guna..da lenyap macam tu jer...

maybe aku xkan dapat apa yang aku suka and impikan selamanya kot...entahla..xnak pikir perkara yang bukan-bukan macam ni tapi...aku dah pun terfikir...

macam-macam dugaan kan kat dunia ni..tak besar, ada yang kecil...yang pasti setiap masa ada...
kat kawasan sekeliling kita pun da ada macam-macam dugaan....

cuma yang pasti,,aku memerlukan masa..memerlukan masa tuk redakan perasaan kecewa ini...

Ya Allah...jauhkanlah aku dari tercicir dari landasan MU....


*semoga ayah dia selamat dan operation berjalan dnegan lancar..amin

2 comments:

Suezieyla said...

sabar okey..! ;))
semoge pas nie akan dpt ganjaran dri Allah yg melimpah2.. insya Allah..
ubat yg paling terbaik is DOA.. ;))

CiK niNiEy said...

tengs babe..insyallah..selagi aku dpt bertahan...takut sgt aku xdpt hadapi benda ni..yup..aku taw..DIA ade perancangan yang lebih cantik dari kita sngka kan..semoga aku sabar..insyallah..tengs dear...