i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, April 9, 2011

kenangan itu..

Ya Allah..sampai sekarang aku still tak dapat lari dari ingat dia...aku cuba sibukkan diri aku..aku cuba happykan diri aku..tapi ada jer yang buat aku sedih dan terus sedih...kenapa dia sentiasa di bayangan fikiran..?? Ya Allah..aku rindu dia..rindu sangat ..

aku ingat kesibukan hari ini boleh melupakan dirinya walau sekejap..aku da boleh senyum..gembira...walau ade terlintas sunyinya hidup tanpa dia menemani hari-hari aku lagi..tapi aku cuba kawal perasaan tu dari terus bermain di fikiran...

tapi bila akak sedara aku ajak pergi makan..dengan tiba-tiba mulut aku ajak dia pergi situ..tempat kami selalu makan bersama..and aku hampir xdapat kawal perasaan aku tadi...teruknya menahan perasaan ini...!
aku rindu dia..tapi..aku taw..dia da tak dapat terima aku lagi dalam hidup dia..ayat dia "saya akan pandang awak bila awak da bekerjaya" sentiasa bermain di fikiran aku...boleh ke dia tunggu or masa tu dia da ada pengganti diri aku..? 

apa dia buat sekarang..dia tak rindu aku ker..or aku sorang je yang rasa rindu ni..aku rindu dia.....

bila akak sedara aku tanya aku selalu mkn dengan sapa kat sini..tiba-tiba sebak sgt..perasaan ini kuat sangat pada dia..aku selalu makan bersama dia..!

mungkin dia da mula lupakan aku..tapi xkan pernah lupakan dirinya..insan yang pernah membahagiakan hidup aku..hanya doa yang menghubungkan kami..hope dia merasai ape kata hatiku..makbulkan lah doaku ini Ya Allah..Engkaulah maha mendengar Ya Allah..

insyallah..aku akan sentiasa menunggu dirinya selagi dia tidak menemui kebahagiaan untuk dirinya sendiri..semoga dia sentiasa tenang dan di lindungi olehMU dari sebarang bahaya dan dosa walau di mana pun dia berada kini Ya Allah..amin..

aku akan sentiasa ada untuknya...insyallah..kuatkanlah hati ini Ya Tuhan...

*terima kasih kawan-kawan yang memahami..tengs also to my sis coz bagi sokongan dan nasihat..insyallah..aku akan cuba..tengs !

better in time
when i hear this song..it remind me to you ! MSBMJ
**lagu bila aku sedih..lagu aku dan dia..lagu yang byk kenangan..aku suka lagu ni..it remind me to him..

semoga Ayah dia selamat menjalani pembedahan besok..aku teringin sangat nak taw..insyallah..doa dari jauh saja yang mampu ku panjatkan untuk ayah dia..semoga semuanya selamat..amin..

No comments: