i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, March 25, 2011

semalam saya tak dapat tido..

huhu..semalam saya xdapat tido..macam ni la kalo kawan baik datang melawat...
tapi...saya rasa malam semalam adalah PMS yang paling teruk di hadapi oleh diri saya..and jenis saya ni..memang setiap kali kawan baik tu datang,mesti saya akan jumpa "si senggugut" ni..tapi malam tadi...err...saya da serikk...tobatt..da xnak..Ya Allah..sakittnya hanya Tuhan je yang taw...
malam tadi saya xdpat tido lansung..! semalam saya tdo kul 4..mase tu da rasa sakit2 and xselesa da..tp xteruk lagi..start kul 6..saya terkejut balik sampaila ke pkul 7..8..dan 10 pagi..nasib baik td xde kelas pg..cuma ade briefing tuk "FYP" kul 3..pil menstrual saya pulak xjumpa letak mana..or da abes kot..tahla..sebab mmg just buat persediaan je pil tu..selama ni sakit mcm mana pun sy akan tahan..but semalam..time memerlukan tu pulak dia xjumpa..n lastly saya pegi bilik kawan saya sue..mintak minyak angin..rasa mcm xde effect...sakitnyaa...n time tu..im really need him..saya cuma ingat dia..if sakit mcm ni, bila dngr suara dia or support dari dia..saya da rasa better..and saya ingat mak saya jugak..xtaw nak mintak tolong sapa..hopefully benda ni xberulang lagi...xnak dah...huhu..
need 'si dia" saya...:(

No comments: