i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, March 21, 2011

=why me??=

ohh God..Help me..
aku xkuat lagi dengan semua ni..aku memang rindukan dia..but why this feeling is quiet strength than the previous time..? kenapa perasaan rindu aku makin kuat skarang..?? sakitnya aku tahan rindu kat dia..why i been like this..? seksanya aku nak tahan diri dari mesej dia tanya khabar..saratnya aku asyik berfikir tentang dia setiap masa..tapi kenapa dia cepat sgt berubah..? i mish the previous memories when i had been with him together..kenapa da xley wat sume-sume tu lg..? betapa seksanya tahan diri tuk mesej dgn dia..why i had been like this..? ohh its worst..semata-mata tahan diri dari bagi satu mesej pada dia aku dah menangis and rase teramat teruk..ini pula memikirkan tuk lupakan dia terus dr hidup aku..i can't..i love him so much..i want being with him..aku nak bersama dengan dia sekarang dan selamanya...hanya dengan dia..aku nak capai impian-impian aku dan dia balik..! Ya Allah kuatkanlah iman aku sekarang...jauhkanlah dari terpesong dr agamaMu Ya Allah..amin..

i mish him
pic taken by him @ pantai melaka

hasil tgn dari si dia for me..


pic taken by him - my creativity dedicated to him

pic taken by him - tulisan dari dia only for me

but, ni semua waktu kami bahagia,waktu kami spentime for our anniversary plus my besday..dua bulan yang lepas..but now..tak taw nak salahkan sesiapa..hanya DIA yang ESA yang MAHA MENGETAHUI setiap kejadian yang berlaku..i wish..he mish me and as well always..i love you hubby..!
Enhanced by Zemanta

No comments: