i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, March 19, 2011

=rindudiasangatsangat=

 Tiba-tiba terasa rindu kat si dia..even aku taw kami da xde ape2..n aku try tuk happykan diri aku sendiri,tapi semua tu sekejap je n  aku still xboleh lupakan si dia lagi..aku rindu dia…~

Rindu sgt sekarang..semalam hari jadi mak dia..n td aku teragak2 tuk wishkan tuk si dia..tp setelah beberapa ketika aku termenung..aku nekad tuk wishkan je..n dia balas…”ok”..
Aku sedih sgt sekarang..kenapa kami jadi macamni..dia pernah mesej aku sebelum ni.
.”….mish u a lot. B xtaw nk ckp cmne. Knp bila kite epy ada je benda xkena.B  tetibe rindu knangan kite sume tu………………….maafkan b.syg jga dri bebaik k.klau rindu b,syg msg je la. Jgn buang b trus ya. Syg dia. Askum”…
kenapa mesti jadi macam ni..? kalaulah dulu aku pandai jaga diri..kalaulah masa tu boleh di undurkan balik

semangat aku down balik sekarang..baru td rasenya bergelak ketawa dgn kwn-kwn satu rumah..aku memang cuba tuk jadi kuat..cuba lupakan masalah nie sebentar..tapi kenapa sekejap sangat aku berubah macam ni..?!!!!!!!!
Ya Allah..jika benar dia bukan jodohku..maka jauhkanlah perasaan rindu dan sayang ini dari hati ini...tapi jika sesungguhnya dia Jodohku..kau tunjukilah jalan yang terbaik tuk kami..

im realise..lost someone yang kita cintai bukanlah masalah paling besar,masih ade lagi masalah2 yg lagi besar dr ni..yes..admit it..but...now..aku rinduu sgt kt dia..makin buatkan rindu aku kat dia makin bertambah bila baca n tengok gambar2 dari blog kak ain ni..kak ain ni bagi aku sgt sweet..aku suke tengok blog n entry2 dia..tapi tadi..aku jadi sedih sgt bace blog dia..bukan sebab blog dia..tp hati aku..tumpang gembira pada kak ain yg nak kawen tak lama lagi..semoga bahagia akak..! bila tgk gambar2 dia wif org tersayang..tiba2 teringat si dia..kami pernah plan and bercakap pasal topik kawen ni..tapi..sekarang..semua tu terpaksa dilupakan..entah kenapa tiba-tiba aku rasa mcm xdapat terima perpisahan ini balik..Ya ALLAH..kenapa dengan aku ni..? ape pendirian aku sekarang,..? aku seolah2 da xde pendirian lnsung..
ok..cuba cakap..sape xsedih if kita da betul-betul bersedia dari segi hati dan perasaan..dari segi perubahan..tuk hidup bersama si dia..maybe orang lain xrasa ape yang aku rase..selama ni..aku sedaya upaya cuba belajar memasak kegemaran si dia, cuba wat dia happy..cuba belajar tentang diri dia..even kami da sedia taw tentang diri masing-masing..tp aku still beljar tentang diri dia..sebab aku nak cuba dalami hati dia lg dan lagi..hati aku da bulat untuk dia je..!

Die pernah cakap..ape-ape pun sekarang ni..cuba buat yg terbaik tuk study aku..cari keje elok2..then buktikan pada dia yang aku still tgu dia..
insyallah..hati ku cuma tuk dia je sekarang..mmg aku xnk cari sapa-sapa lagi..n insyalah.aku cuba buktikan cinta aku pada dia..tapi..dia akan tgu aku ker..?

Ape-ape pun aku akan lakukan yang terbaik..insyalh aku kan buktikan pada dia..if di antara kami ada someone yg lain dulu mase tu..maybe kat situ la kita TAW cinta sapa yang sejati...

MADAH DARI NINIEY : Cinta sejati sedia memaafkan pasangan nya..cinta sejati sedia terima pasangan seadanya..cinta sejati bukan lihat pada paras rupa, pada kelakuan, pada harta dan pelajaran..tapi pada hati..dan cinta sejati lahir dengan tiba-tiba tanpa alsan..dan cinta sejati juga setia menungu pasangannya..
JIKA cinta sejati itu di lihat pada semua yg di atas..pada paras rupa..jika satu hari nanti Tuhan tarik balik kecantikan kita..maka cinta sejati pun akan pergi dari kita juga..begitu juga dengan harta dan pelajaran..jika harta kita hilang dan kita hilang ingatan..cinta sejati kita juga akan turut hilang...jika cinta sejati memandang kepada kesempurnaan pasangan nya..maka tiadalah cinta sejati di dunia ini..sesungguhnya setiap manusia punya kekurangan dan kelebihan masing-masing...belajarlah terima pasangan anda seadanya..

No comments: