i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, March 3, 2011

=the spirit=

satu-satunya yang aku perlukan sekarang ni adalah semangat tuk aku berdiri di kaki sendiri..ptg tadi baru jawab dua paper MULTIMEDIA @ E-COMMERCE.. mmg teruk sgt..ARGGHHH..aku da study..! ade yang aku boleh jawab n ade yg aku xstdy lnsung..lansung..! tp dari awal lagi aku x mengharapkan ape2..aku sedaya upaya usaha mana yang termampu..tengs pada si dia yang still bagi semngt pada aku..mybe kalo x exam..maybe dia xkan mesej2 n bagi smngt kat aku..xperla..lepas dah dekatkan diri padaNYA..aku da mula kuat sikit..alhamdullh..aku da mula cuba tuk terima hakikat sekarang..sekarang tak sama seperti dulu..sekarang jauh berbeza dari dulu..entahlaa..bila fikir balik..akan jadi DOWN sgt...n now..aku stilll down...bila duk sorang..akan mula melayang "kenapa hidup aku mcm ni" kenapa ade manusia yang xberperikemanusiaan..memang teruk sgt aku rasa diri aku sekarang..aku da mula sedar diri sekarang..aku da byk sakitkan hati si dia n wat si dia sedih..maybe dia xkan bahagia dgn aku..maybe ade perempuan jauh labih baik dari aku...lebih faham dia dr aku..atleast perempuan lain xseteruk aku..sebelum apa2 pun aku nak kembalikan semangat belajar aku yang hilang..betul kata dia..aku xboley pentingkan diri sendiri..ya..aku kena byk fikir diri orang lain..n now aku akan fikirkan diri dia dulu..jika dia xbahagia bersama aku..aku terima seikhlas yg mungkin..aku terima takdir kami hanya takat ni jer...dulu aku pernah plan masa depan aku bila bersama si dia..aku akan kerja after dip ni if ade kerja n gaji okey..but,if keputusan aku sememangnya baik..aku akan sambung ke peringkat degree..ape2 aku buat..aku akan berbincang dengan dia tentng hidup n masa depn aku..tp now..aku perlu buat keputusan sendiri..even kawan2 aku still ade..tp xsama dgn si dia..aku xbiasa buat benda sendiri..semua benda mesti dgn dia..now..aku kena belajar buat semua benda yg kami lakukan sama2 dulu sendiri..if ada jodoh kami..INSYLLAH xkemana..mudah-mudahan ..amin..
setiap saat aku xpernah lupa doakan kami..

12 hari yg lalu

now..boleh ke amik gambar mcm ni lg..? huhu...mestila xboleh..hanya berserah padaNYA je sekarang...insylah..moga-moga..setiap keputusan akan ada hikmahnya..huhu...
                                  

No comments: