i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, March 29, 2011

=mylifeismess=

rasa nak nanges..nak pergi jauh-jauh..nak benti belajar...nak lupa semua yang berlaku..Ya Allah...
why my life being like this..??
just missed my mom and dad..boleh x nak peluk dorang sekarang..??
missed him so badly...

my fyp....is nothing...my strenght just lost at all...
my dearest friends gee..hope we will gain quite strength soon..just need the support each other..!
and also will mish you nanti..=(

dugaan..dugaan yang paling besar for me dis sem..include all in one..what i need is him..only him and i will get better...

ingat lagi aku pernah ade masalah yang agak besar in my third sem..and he just only support me ! he give supportive..he still by my side...dia yang sentiasa ade bersama..and die cuba tuk happykan aku...=(

i only just need it...cukup untuk itu...i missed him so much...whatever people said..he is the best thing ever that i had found !
i pray for our happiness in the future..i will accept if ini sebagai cabaran tuk hubungan kami if suatu hari nanti itu untuk kebahagiaan and our happiness...

i mish him...

4 comments:

aLya maNip said...

jngan la cmnie dear...
be strong ye..dun cry over someone who didn't know how to appreciate you.. :)

Anonymous said...

daripada kau ingat dia..baek kau ingat Allah..ingat Family..

CiK niNiEy said...

alya: yup..i had try and will try more and more..but, just belum ckup kuat lg tuk semua ni..i hate my life now...tengs..

CiK niNiEy said...

to anonymous:

yes..dunt worry..i will..and akan selalu ingat Allah..my famili..? always..just hear my mom voice just now..semua tu penting..but he is also
important..

only Tuhan yang taw what is my feeling right now..maybe org xkan faham...