i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, March 18, 2011

menangis

sekarang ni rasa nak nangis je puas-puas..nak menyendiri tuk semua yang terjadi ni..masih belum mampu peroleh kekuatan yang di minta..masih belum kuat seperti di harapkan..tapi mana aku nak pergi..? kua menyendiri..? tapi assignment byk..exam lagi dua hari..xsentuh ape-ape lagi..even paper ni paper yang aku minat. entrepreneur tapi aku da xde semangat nak bace-bace nota..Ya Allah..kenapa setiap kali aku nak exam benda ni jadi..? aku nak buktikan pada dia yang aku boleh berjaya sendiri..tapi sebenarnya aku lemah..mana tempat aku nak lepaskan semua bebanan yang aku tanggung skrg..? aku da xdapat control perasaan sedih aku lagi di mana-mana pun..dalam solat pun aku boleh menangis tersedu-sedu..teruknya diri aku skunk..makbulkanlah doaku YA ALLAH..aku nak jadi kuat..tapi aku jadi sebaliknya pula..aku nak jadi bersemangat stdy entrepreneur..tp semangt aku da hilang..bila pegang je note,aku jadi bosan,aku lagi suke layan perasaan sedih aku tu sampai aku tolak entrepreneur tu ke tepi..rasa terukk..macam mana aku nak buang gambar dia kat blog aku ni..dulu aku ingat lagi..bila dia tanya je aku wat ape..aku cakap update blog.mase tu aku baru je nk ada blog..then dia tnnya update pasal ape..aku just cakap..adelaa..die merajuk..sbb aku xbgtaw..tp aku suro die tgk sndri..dia ckp wat ape nak tgk..bukan ada gambar b pun dlm tue..mase tu aku da letak pic die..tp xbyk..sbb mase tu aku br tgh nk bljr design2 blog ni..tapi sekarang..? aku sedar..aku da kena buang gambar-gambar kami bersama..cume perlukan waktu yang sesuai..lebih kepada diri aku yg xbersedia lagi..aku mmg xbersedia..jauh dari sudut hati aku..aku still doakan kami..aku still mengharap yang kami ade peluang tuk betulkan ape yg terjadi ni..tapi if peluang tu tiada..aku cuba terima hakikat..

nak ngis puas-puas..nk lupakan semua ni..! tp mcm mana..~

No comments: