i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, March 31, 2011

im is not me ?

entahla..xtaw nak merepek ape lagi kat dalam blog yang da jadi tempat mengadu nasib ni..for sure semua orang bosan dengan blog and dengan owner die sekali kan..im sure that ! huhu..
sorry to those who reads my entry that is all about my feeling, feeling and feeling..? boring...? im apologizes it..very very apologize to all..
i just need the place untuk meluahkan now..my diari and this blog is the place that aku akan tuju bila sedih..happy..rindu..sory for everyone yang baca blog ni..=(
bukan tak perasan..perasaan sgt..maybe if aku yang jadi pembaca aku pun akan jadi bosan..here, aku nak mintak maaf sgt2 kat semua k..im sorry ~

im is not me..? betul ke grammar aku ni..? xperla..memang jiwa tengah kacau and menaip pun ikut gerak tangan jer..tanpa berfikir..and hopefully aku tak mengguris hati sesiapa yang membaca..maybe dalam xsedar or what..but, i just only tell about my story and my things here..not the others people except him. i mean him and my family is my life too..
pernah cuba tuk diam kan diri..xnak update blog lagi..tapi bila rase sedih..dengan automatiknya tangan akan bukak blog ni..i can't control it.=(

betul ke kawan aku cakap aku bukan seperti niniey yang dulu lagi..? if bukan..macam mana dengan niniey yg dulu..? aku pun lupa life aku macam mana..but, what is i know is..my life is wonderful and will bless with him by my side..and without him, this is who i am now..? but sampai bila..?
who can answer it when aku sendri pun xdapat pastikan diri aku macam mana..yup..i know..aku bukan macam dulu lagi..im turning quite silent aka pendiam now..but, i think better macam ni dari semua orang taw..and aku still x jumpa sapa yang dengki dengan aku lagi and ramai orang cakap..orang-orang sekeliling aku juga..but who..? wallahualam..biarlah dia bahagia..dats y, aku da jadi fobia tuk meluahkan pada orang lagi..
aku cuba xnak berdendam..insyallh..aku akan buang perasaan dendam tu..but, untuk memaakan sekarang..aku belum bersedia..not yet ! tapi my friends pernah cakap.."if aku kat tempat ko, xkan senang aku nak maafkan manusia macam tu.." but, for me..biarlah..maybe dia bahagia dengan wat orang mcm ni..maybe tujuan and objektif dia tuk wat aku jadi macam ni da berjaya..but my friends said..if aku akan bahagia balik dengan dia..and dlm masa yg sama aku belum jumpa sapa yang "dalang@mastermind" tuk hancurkan hubungan aku ni..still akan jadi lagi..sebab manusia ni ade satu perasaan yang susah nak buang dari diri dia..iaitu perasaan sakit hati pada kebahagiaan orang lain..maybe sekarang dia bahagia dengan cara macam ni..but, see my words ! dia takkan bahagia dengan cara sebaliknya..i want see that "manusia" in my whole life..and tuk berterima kasih juga if one day because of what he@she did this to me..i will on the top in the future...hope "you" will wait the time...i will prove it..only see my words..!
please jangan cabar aku ! ermm its look like macam aku nak wat benda jahat rite..? but..i mean..jangan cabar saya..saya akan buktikan yang saya akan berjaya dengan dugaan macam ni..maybe skrng ko nampak aku lemah..yes ! sangat2 lemah..sampaikan satu masa rasa nk tinggalkan semua ni..pernah fikir "i can't perform this last semester..i can"t" but when i hear my mom voices through phone.."nope...i can't make them dissappointed of me..never..! dorang da byk berkorban untuk aku..and dengan restu and kepercayaan mereka...and cinta aku pada dia..(M.S.B.M.J)..i will buktikan yang aku akan berjaya..even now, i only can get "only Diploma" first at my ages..twenty first..but, i will buktikn yang aku akan tetap berjaya..
now, hanya tak sabar untuk habiskan lagi dua bulan tuk aku tamatkan zaman belajar aku di alam kampus, alam kolej cause after dis..no more "assignment yang melambak" no more "projects" sana sini..no more "quiz+test+midterm+final exam)" no more lagi..yup i will missed it very much..
rasa sedih sangat semuanya terjadi dalam sem last ni..sem yang si dia pernah pesan "wat yang terbaik dis sem cause this sem last "syg" pegang buku" "spent time gan kawan-kawan"...bila da jadi macam ni..and aku jadi lemah and semangat aku da down..and demi tuk buktikan pada dia and my family..aku akan sabar menanti tuk abeskan belajar aku di sini and build my career..and insyallah if ade rezeki..i will pursuing my study at the higher level..doakan semua..this is my "new" azam..

i will achieve it ! will and will..
*for my friends and people around me..."tolong ingatkan aku" bout this when i lupa nanti..~

@luahan ini untuk diri sendiri..if ade yang kurang senang..seribu kemaafan di pohon..and if someone yang di maksudkan baca entry ni, see my words...! insyaallah..doakan saya k semua..amin ~

appreciates for all that gives me the support..only one words..you are my inspire to be at the top =)
*poyo x ayat ni..? sory =)

for him: hope awak akan tunggu dan tak sabar tengok saya berjaya...doakan syg k..tengs for the brilliant support to me..ketahuilah..dorongan dari awakla saya still bertahan kini~
*syg rindu b sekarang =(..,
dulu ingat lagi b je yg sentiasa ade dengan syg if syg xde sape2..but now,i know you still there for me..but bukan mcm dulu lagi..im really missed you,myhubby..syg tengah sedih sekarng ni b..:(

for mybeloved ma@abah: tengs cause selalu doakan anakmu ini..and tiap masa bagi support when anakmu ini lemah dan nak exam..without restu dan doa darimu,anakmu ini tak akan berjaya...~

for my wonderful friends: tengs cause always with me when i need it..percayalah..i will not forget it..for all that give me the spirit and doakan aku..i will make you all prouds with me !
pic taken by him at melaka
i will at the top of the world..!

tengs my great people in my life !

No comments: