i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, March 26, 2011

CONTEST: K.A.M.I P.H.O.T.O.G.E.N.I.K

Click banner atas ni taw !

nak taw lebih lanjut about this CONTEST..tekan di banner atas or di sini ok
CONTEST ini memerlukan saya meletakkan tiga gambar yang berlainan jenis..
actually..baru taw bout this contest setelah di tagged oleh elprincessdear ni
so mari la kita melihat gambar yang xseberapa ni k.
taraaa...

gambar solo@sorang2
xmekap pun xper kan..? :D

gambar duo@berdua
simple pun boleyh kan..?

gambar reramai@lebih sorang or duo
my exskull gathering

ok done bab letak gambar..!

then tibala masanya tuk wat slogan...

Kami rasa kami patut menang contest ini kerana...

  • kami sangat suke bergambr..ini kerana bergambar adalah salah satu cara untuk kita menghilangkan ke"stressan" yang ada..selain itu juga bergambar merupakan salah satu cara untuk kita mengingati dan membina kenangan kita pada waktu yang sedang bergerak untuk di pertontonkan pada anak-anak cucu cicit kita di masa hadapan..nanti mesti dorang cakap.."fuyoohh, ni nenek masa muda ke..? cam awek kita la nek..macam nak ngorat jer, nasib baik nenek kan.." err..mcm tu boleyh..? belasah jela kan.. dan jika menang contest ini..saya akan menyimpan kenangan ini dan menceritakan pada anak cucu cicit saya nanti jika ingatan saya masih kuat mase itu..doa-doakan yer..:)
mase untuk menge"tagged"..dan saya pilih
sue muncet
suezieyla
sehasa
zieqa
nana
ok done..! jenuh aku nak cari blog2 terbaik tuk di tagged kan..hope korang enjoy this contest...:)
Enhanced by Zemanta

4 comments:

Adzriel AB said...

memang comey... tang ramai2 tu yg best

CiK niNiEy said...

tengs adzriel...tp saya xnak berapa photogenik sgtla..mencuba nasib...:)
hopefully ade la rezeki kan..

mr vampire said...

wiiii..vampire datg amik markah.. haha.. all the best girl! heh.. up to date belog ok. lalala..papai :D

CiK niNiEy said...

hee..nervousnyer..nervousnyer...bismillah byk2 sblum amek markah tue...hee..:)

tengs..!~