i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, March 24, 2011

=choc=

harini aku da dapat choc yang pesan dari chocolazad..setelah lebih and kurang two weeks menunggu and postpone..now..alhamdulh..aku da dpt td..n aku order bukan untuk aku..but for him..mulanya nak wat surprisekan dia..but...

and semalam aku kalah lagi dengan perasaan sendiri..aku xdapat tanggung kesedihan aku lagi..and semalam aku tunggu msj dr dia..but,...
aku tunggu and terus tunggu..*dia tertido..sebab esoknya dia minta maaf..

cuma semalam aku xdapat bendung kesedihan ini lagi..jiwa terseksa tanggung perasaan ini..cuma menangis dan menangis tuk lepaskan perasaan yang membelenggu..and semalam aku cuba cari info-info agama..untuk ketenangan diri, untuk kebahagiaan hidup dan doa untuk si dia....byk info yang aku dpt..and aku akan still mencari tuk ilmu diri sendiri..

and smalam..i need someone...xtaw kenapa selama ni aku dpt bertahan dengan mendiamkan diri and luahkan pd blog je..but semalam..aku lemah sgt..i need someone...and aku tegur kwn aku..macam-macam nasihat dia bg..and aku suka bila dia bg aku semngt n dorongan tuk buktikan pada dia yg aku betul2 bersungguh sayangkan dia..but..bila nk tido..aku tetap rindukan dia..

and bila choc tuk si dia sampai harini..aku tiba2 terfikir nak pegi bg sendiri pada dia..mulanya aku just mintak tolong dr kawan si dia tuk bagi pada si dia..sebab aku taw dia mngkin xnk jumpa aku..but..bila aku msj ckp nak bg something and nk jumpa..mulanya dia xnk..even aku ckp aku yg pergi sana and only 5min tuk bg choc tu..but, lastly dia ckp yg dia ade hal di ampang and boleh jumpa aku kjap..

then kami jumpa before aku pegi kelas..just stay di ice room depan kolej aku je..xbyk borak..aku xtaw nk borak ape dengan dia..aku takut if aku bercakap..aku akan merayu dan menangis depan dia..aku xnk semua tu berlaku..aku xnk dia terima aku sebab simpati..xnk,..

and saat2 kami nak berpisah ptg td..aku sedih sgt..rasa xnk masuk kelas pkul 1..aku jd sayu tgk die pegi..td dia msj aku..dia ckp..boleh x..dia nk bg blik "choc" tu kt aku..dia jd sedih n sayu tgk choc tu..*maybe sebab aku letak gambar kami berdua..but..aku suro simpan..and "choc" tu bukan tuk pujuk..tp aku ikhlas bg..

aku xtaw jodoh kami macam mana..perasaan syg and rindu tu kuat sgt sekarang pada dia..why..? even aku da cuba mohon drNYA tuk buang perasaan ini if kami tiada jodoh..tp aku dpt rasakan perasaan aku pada dia kuat sgt..kadang2 aku boleh jadi kuat...tp dalam sekelip mata aku jadi selemah2 manusia..

maybe orang2 sekeliling da mula bosan dengan aku..entahla..aku xnk jadi mcm ni..aku da cuba..maybe setiap orang lain caranya..cuma sekarang..aku ikut ape kata hati aku..aku xkan berhenti berptus asa tuk dapatkan cinta dia kembali..kenapa aku macam ni..??????

sebab aku taw kami jadi macam ni bukan kerana dia ada perempuan lain..but..cuma maslah lama yg dtg kembali..dan masalah tu maybe berpunca dr aku sndiri..even kita da buang jauh2 kisah2 lama..tp tu jugak yang dtg..aku redha..but..aku akan berusaha tuk dptkan cinta dia..aku xkan pernah berhenti berusaha berdoa dan bertawakal kepadaNYA..insyallah..

Hopefully..setiap doa-doa ku akan di makbulkan..amin..amin...

No comments: