i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, February 20, 2011

=Today is sunday!=

ya..hari ini hari ahad...hari tuk duduk-duduk umah je bagi saya..semalam da puas berjalan and macam-macam benda da berlaku...
today saya xde wat ape-ape pun..just cube study how to make CV or RESUME..hopefully betul la kn..
and harini jgk saya belajar masak benda yang baru..daging masak merah..! yup...lama bagi anda..tp baru bagi saya....almaklum la..orang yang xberapa pandai masak and baru skrg nak berusaha belajar memasak..macam ni la kan..huhu..but,atleast i sedar before i kawen..so,ade masa lagi la kan..kan..kan...? tol x...
sumber resepi saya selama saya berusaha belajar memasak ni tentu lah daripada my mom and cik tenet kan..and also kawan-kawan jugak..tehee...
tp yang ade kt umah harini cuma aku and gee je..yang len2..sume kuar jer kan...si kila pegi camping, si sue and fiza pegi janda baik...actually macam nak ikut je pegi janda baik tu..tp sebab ade masalah-masalah yang xdapat di elakkan so terpaksa lupakan hasrat tersebut...huhu
sebenarnya mmg xterfikir pun nak masak daging masak merah ni..tapi bila pegi kedai belakang rumah...tibe2 ade plak orang2 tgh jual daging lembu ni..so,beli jela sket...alhamdullh menjadi dan berjaya...:)
tu je kot aktiviti harini..:)


No comments: