i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, February 28, 2011

=mungkin Ujian dariNYA=

tak taw nak cakap ape dari mula..cuma memerlukan sesuatu tempat untuk mengadu dan meluahkan...aku dalam keadaan fikiran bercelaru..sedih..kecewa..tertekan..menyesal..semua ada...
YA TUHAN..cuma aku mintak bantulah aku kali ini..aku di situasi yang agak sukar dalam hidup aku..masalah yang aku tak taw nak handle sendiri..kenapa bila aku dah mula lupakan kisah yang aku tak nak ingat..aku da nak lupakan kisah silam aku...benda tu jugak yang datang..ape sebenarnya petunjuk yang ENGKAU nak tunjuk kan YA ALLAH..bantulah aku kali ni..cuma aku mintk buangla ingatan dan kisah-kisah lama aku kalo itu lagi memudaratkan aku..aku dah bahagia sekarang..aku sayang si dia dengan seikhlas hati..sepenuh hati..hanya dia aku sayang..tapi bila dah jadi macam ni......aku xtaw ape yang perlu aku buat..mungkin di takdirkan aku tiada jodoh dengan dia..??? even benda tu la yang aku takut..yang aku nak elak..tp kita xmampu melwan takdir yang di tentukan..TUHAN..tunjuk kan la hikmah dari semua ini..aku tak sanggup berpisah dari dia..tp kalo itulah jalan penyelesaian dia..aku redha..aku sayang dia...sayang dia..sayang dia...! 

No comments: