i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, February 23, 2011

=Down=

now menunjukkan pukul 1:38 am bersamaan 23/2/2011..ops..baru perasan yang umur aku genap 21 years old and 1 month..huhu..tp nak cakap matang...?? ade certain-certain part yang aku still xdapat ubah..hopefully akan berubah di ikut waktu yang berjalan...amin..!
waktu sekarang sepatutnya waktu aku tidur memandangkan esok aku ade kelas pagi-pagi..tp di sebabkan terlampau memikirkan pasal FYP aku yang masih di dalam keadaan terumbang ambing..hati aku macam xkeruan..asyik berfikir..fikir dan fikir...
first choice kami...( i mean..my group member,suzy) is multimedia..
but..still xnmpk jalan..! and we decide to change our title to web...
tp tu pun berisiko...ohh...satu-satunya dugaan yang agak berat untuk aku skrg...
and finally after meeting with my supervisor and chief supervisor..and also our mentor..we decide to change our project title..WEBSITE ! hopefully..this is our best decision at all..!
juz need someone who terror with that WEBSITE to teach us how to connect to the internet and database is quite enought for us..really appreciate so so much..!
but who..? juz finished my credited to call our relative members and famili and ask to our member to ask their member and their member to ask their member ! so so desperate i guest we are now..! sampaila my partner got the one of terror with that but had a really bad and terible attitude and i think PSCHO..! stupid..stupid..i hate that person..! he makes me more DOWN DOWN N DOWN...giler...! ni mase depan aku...ko nak kena extend satu sem even pointer ko is boleh blah laa...??? even xde la DEKAN tue..tu still boleh capai with my performance in the previous semester...but if yang ni aku fail.xkan la aku nak extend satu subject je sedangkan kawan2 seperjuangan yang lain semua da seronok PRACTICAL..? sape nak..??
ofcos la xnk kan..? today je da 3 kali aku jadi sebak bila fikir benda ni...adui..tensen..sampi adik n akak pun aku kol...
sampaila td mmg da tgh malam dah..my adik juz text me mintk kol..! sbb sgt excited..then terus kol dia..then dia ckp his member can help us..but need to deal ourself to his member...so,i deal immediately..n now..besok i n my frens jumpa die..hopefully dia blh tolong aku..!

please..doakan saya yang tengah serabut ni....arghhh....MAKKK...ABAHHHH....doakan anakmu..:(

*penggunaan BROKEN ENGLISH yang sangat-sangat ketara...! maaf..
  from the owner of this blog!

No comments: