i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, January 7, 2011

tercapai gak..

berdasarkan tajuk entry yg di postkn..mesti sume tertanya2 kn ape yg tercapai tue...ok,meh saya gtaw ye..sebenarnya sepanjang tahun 2010 yg lepas..saya ade menyinpan angan2 dan impian yg melambung tinggi untuk mendapatkan barangan2 impian kau yg bg aku kalo guna duit aku mmg xtaw bila tercapai..*sebab bila kumpul duit je mesti selalu xmenjadi..ade je niat nk copek skit tue...xdisiplin!
tp tu la aku kan..haha..impian aku yg aku nk sgt dapatkan ialah..jean LEVI'S original, nk beli beg duit baru..tp asyik xsempt jer,fon baru,nk wat lesen moto+kete,nk bercuti n nk dapat result yg lg baik..!
maybe tu je impian aku yg aku lebih harapkan kot..yg len2 tu mmg la byk kn..sampai tak tersenarai kalo aku nk type..banyak sgt!

ini pula barangan yang aku dapat dan xberapa nak dapat di ambang tahun baru..:)

1) jean LEVI'S ori
2) beg duit jenama coach
3) result sem 4 yg "okla" lebih baik dari sem lepas..cuma dekan je xsmpi2 lg..insylah dis sem kot..:) hehe
4) fon..err..xsempat beli baru..tp ayah aku da bg fon yg dia ada satu lg kt aku..cuma tertinggal kt kg..tp fon tu xpentng sgt pown..
5) lesen..mmg xdapat langsung..*mmg aku yg xbersungguh nk amek..! kalo x da bole ambik pown time cuti sem yg lepas..haha

haa..itu sajalaa yg aku dapat...kalo make up baru,beg baru,kasut baru tu biasala kan..:)

No comments: