i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, December 9, 2010

tgk wayang cite THE NEXT THREE DAYS!


hoHOhohO..dengan tibe2 teringt pasal satu kesah nie...kesah time aku tgk wayang gan si dia movie "the next three days"..benda ni xlame lg berlaku...i think mase aku kt kl teman mak aku around bulan november..mase tu aku amek peluang tuk jmpe si dia...actually,aku xtaw yg kami nk tgk wayang...tp bile die da pegi ke kaunter collect tiket...mmg sahla kn..mule2 xtaw pn cner citer nie...bile tnye dia..dia ckp..tgk la nt...so,,aku diam jela...cume die ckp yg cerita ni kisah si suami yg nk selamat si isteri yg disabitkan kesalahan membunuh...! mula2 aku xbrp nk fhm jalan cerita die..tp bila da tgh2..aku makin faham n jalan cerita die makin best...then bila da makin syok layan citer ni...tibe2 skrin padam...what the "H" ?????^%$#@!!! yang ade mase tu cume dapat dgr suara jer...fuhh..dalam wayang tu mmg gelap habes..mmg xnmpk ape2 la kn..kami hanya dpt suluh dgn cahaya lampu dari fon je..tp dlm kelam kabut org bising2..dengan cina mengamuk..sempat lagi aku tgk dorang2 ni sume update status...wahahaha...mane bley lepas kan..??tajuk hot gitu...!! aahahahhaha...then sbbkan fon aku yg terlampau cnggih...so,aku simpan jela..malas nk update2..! uhuhukhuk...*padahal fon ley wat baling anjing kt bawah apartment umah sewa aku je kn..?? huh!
tp bila si dia pn tgk dorang da update status...dengan baik hatinya dia bg fon die jgk..nk suh aku update...geramm je haku...act,die mengejek tue...tp disebbkn aku ni seorang yg amatla penyabar..so..aku cool je beb..hahaha...xper...aku ley update dlm blog...*berkata dlm hati...ehehe...
berbalik kepada keadaan dlm panggung tu..still kelam kabut lg...dan setakat yg aku taw...bukan panggung yg menayangkan movie yg aku tgk ni je poblem..panggung sebelah pn..mmg hangin satu badanla kn bile tgh syokk tgk jd cmtu...aku pn hangin....sume da menjerit2...n aku tgk ade cina yg mintak refund..!! yup..aku sokong...! ofcosla nk tgk balik..name pn byr full rite..??then after 5minit rugi..so die pause dulu n kami di minta tgu dlm panggung tu jer...around ten's minit,barula kami dpt tgk balik...tp tu pn ade yg xberpuas ht jgk..yela..yg da tertinggal td lepas mcm tu jer..dala part best..! tp bg aku okla kn..drpada xdpt tgk lnsung cite tue...lepas je abes tgk,tibe2 semua bertepuk tgn..hahahah...cam tgk persembahan lak kan...???? gara2 poblem tu..kami yg sepatutnya keluar dlm kul 10lbh terpksa keluar kul 11lbh...act,aku xbpe pasti kul bpe..n already confuse tempat tu kt mne...huhu...sbb aku kt kg rite now..n tiket tu kt boz umah sewa aku..huhu...
tp ape2 pn..it was such a great experience n sweet memories between us...=))

(nota kaki : even mase ni tgh bersedih...tp bila tulis cite ni,ley watkan aku tersenyum dgn sendirinya....hope u guys enjoy wit ur reading..;))

No comments: