i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, December 9, 2010

25 sECRet's...ssHhhhhh.....

wahhh...first at all...sayer ingin mengucapkan ribuan berterima kasih kepada akak cun kite..sue muncet !! ye...sila berikan tepukan yg gemuruh untuk dia....clap3...ehehe...
ohh..sungguh xsangka dan terharu sekali kerana telah di TAGGED  oleh akak kite nie...OH MY GUCCI..!!!
okey..okey..untuk tidak membuang mase lagi..jom..cekidaut..!!!!

once you have tagged,
you are supposed to write a note with 25 random,things,facs or goal about you.
at the end choose 25 people to be tagged.
you have to tagged the person who tagged you.
if i tag u.
it because i want to know more about you (:



1. sila panggil saya NINIEY aje...simple n easy rite...??

2. anak buah panggil sayer "cik ni" manje x..manje x...?? ehehehe

3. status ??? status ape..??!!! status fb..?? myspace..?? oh bukan..?? okey2..cik niniey ni kalo nak taw..da berpunyer...xcayer sila tgk di sekeliling blog dot..dot..dot die nie...ade je gmbr die gn mamat mne tah..

4. mula mengenali dunia pada tanggal 23 JANUARY !! ehem..ehem..jgn lupa HADIAH yerr...err...

5. jangan xtaw..Boifren CIK NINIEY ni pun lahir pada tanggal 23 gak..tp sebulan before CIK NINIEY ni lahir..*lagi beberapa hari..nervous..! eh jap2..umo xsama taw!

6. Ape lagi erk..?? ermm..haaa...seorang yg susah jatuh cinta dan setia..akan selalu bercerita pasal bf dia kalo org tnya..*mesti korang bosan kan..??terima ajela...tu slh satu cara untuk aku sntiasa ngt die...:)

7. Cepat merajuk bile dengan si dia..tp xley mara lame2..!huh geram sgt...sebab die slalu pndai pujuk sayer...n sayer xtahan nk gelak...hesy..geram..geram..geram..!! mmg pastu sayer cubit2 die...haa..amek kaw..!

8. Teringin nak org bagi bunga kt sayer...;( sbb sayer jeles bila tgk org dapat bunga dr boifren dorang..hukhuk...tp sayer lg suke ape bf sayer wat kt sayer..=p

9. suke melancong..even mmg xbyk pown tempat2 yg aku dah pegi...tp tu xmenghalang tuk aku suke hobi aku tue! terutamanya bile pegi bersama tersayang..wah..bestnyerr...

10. Selalu terkena "WAKENABEB" "PANGGILAN HANGIT" dr boipren sayer..huh...sayer geram..geramm..gerammm!!!! sebab da membazir air mata haku jerr....! kadang2 wat aku gelak sorang2 pastu..grr....mmg aku geram..sbb aku br sekali kenakan die..huh..

11. suke berangan...! terutamanya bila sorang2..dalam bilik mandi..dan bile nak tido..tu da mcm rutin harian,paling kritikal mase dlm dewan exam!...semestila berangan jadi kaya raya...dpt hidup gn cik boipren..:)) 

12. rindukan zaman KANAK-KANAK sayer....:(( men kawin2,bola sepak,men anak2 kan..pegi sekola wat buku biodata kwn2 sayer..wah..mane buku tue..??? i'd lost it..huhu

13. suke budak2...yg comel2 tu mmg aku geram nk peluk dia ketat2 sampai die rimas..mcm aku wat kt anak2 buah aku..hee..hee...

14. suke mnyendiri bila kesedihan..nak pegi ke sesuatu tempat yg tenang n akan aku layan perasaan kt situ ajela...hukhuk...

15. suke bace novel..citer korea gak..bersukan..*netball..dating..yeah..!!

16. sayer seorang yg biasa jer..simple person as well..xde yg istimewa..kalo nk taw lebey..kena kenal saye betul2..:)

17. suke makan..! xkesah ape2 pn tp mesti nk mngunyah...terutama bile gn si dia..ade je yg aku nk beli...mmg xpenah nk kenyang laa..

18. takut..gementar.nervous bile fikirkan nk jmp gn bakal mak mertua...fuh..fuh...err..okey2..be yourself..be yourself...*berckp pada diri sendiri..

19. pernah beli seokor arnab..tp ayah suh anta balik hr tue jgk..sbb aku beli on de spot bile mak aku bg dt tuk blnje sbb die p kursus..ayah aku ckp..nt xde tmpt nk letak..kena prepare sangkar die,mknan die..tmpt nk letak sngkar tu nt..time tu jgk aku nges...tp pegi jgk anta blik..aku pg gn nenek aku..die pulangkan duit separuh je..hukhuk,,arnab aku..!!!

20. salah satu kenangan yg sweet mcm gula2..bile kwn2 dan si dia wat surprise besday party yg mmg gila gempak la weyh..salute abesla kt korang n kt muchux sayer...:)

21. zaman kecik2 dulu suke panjat pokok..pokok tinggi pn aku peduli hapa..!jnji dapat..! klo abg2 aku pnjat dusun buah atuk aku..aku pn sebok jgk nk pnjat..!

22. suke cite hantu2 kt anak buah...kalo xnk cite mesti dorang pjuk jgk..smpi satu tahap dorang akan ckp.."ala cikni..citer laa..kite xtakut..kite jnji xjerit..klo xde pn citela olok2..cikni citerla.."then dorang pn akan duk rapat2 gn aku...dan..bermulalah...jeng..jeng..jengs...

23. seorang pelajar yg nakal kt sekolah dulu...kdg2 smpi terbwk2 smpi kt kolej n ostel...adoi...nakal yg cner..??? haa yg ni yg kita xtaw..hahahaahha

24. sgt sayangkan ape yg die miliki sekrang...sgt menghargai hidup..tp kadang2 selalu lalai...uhuks...*mesti berubah niniey..mesti..!

25. selalu impikan ape yg di hajati selama ini akan tercapai...mudah-mudahan hendaknyer...:))


fuhh...ok done..!
siap jgk assessment aku nie...mmg payah gak la nk jwb...bak kata lecturer aku...kena berfikir secara HEURISTICS ooo...
hope korang enjoy ye...xjelas dgn ape yg tersenarai di atas..sila2 la tanya k..:)
and now..tibala masenya aku nk bagi kt kwn2 aku yg lain plak...haha...siapla korang..!!!
senarai-senarai name yg tercalon untuk di TAGGED..:




haa..korang jawabla ye....selamat menjawab.....=))



No comments: