i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, October 2, 2010

try to ignore dis "feel"

kenapa sekarang aku rase kosong..?
kenapa sekarang aku rase aku da lame xspent gn die
kenapa sekarang aku rase die da lain..?
kenapa aku rasa sekarang dia suka mara2.?
kenapa sekarang dia da xsensitive dgn perasaan aku lg..?
kenapa sekarang aku rasa mcm dia bosan dgr masalah2 aku..?
kenapa jugak sekarang aku cepat sgt menangis dgn sendirinya..?
kenapa sekarang aku rasa hidup aku bosan sgt tnpa msj2 dia..??

aku rinduu dia..aku taw semua ni hanya perasaan aku..tp yg aku taw..aku sayang dia sgt2..perasaan sayang aku pada dia hanya tuhan saja yg taw..rindu jgn ckp..tuhan..tolong jgn pisahkan aku dan dia...aku xbley hidup tanpa dia..org lain xrasa ape yg aku rasa..hanya kau saja tempat aku mengadu..~

No comments: