i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, August 24, 2010

uJian~

Ye..sememangnya aku menghadapi satu ujian drNYA..act,sgt2 bersyukur padaNYA kerana telah memberi aku ujian ini..hanya org2 yg terpilih je yg mendapat ujian ini dan kalo kita xkuat dan xsabar..maka ujian tu adalah racun untuk kita..hopefully sgt aku tabah menempuh segala dugaan n ujian untuk ku ini dengan rasa keinsafan..moga2 aku mendapat keberkatan di bulan yg MULIA ini..insyallh..sesungguhnya aku hanyalah manusia yg lemah..tersgt2la lemah..mmg sgt2 xkuat tuk menghadapi ujian yg aku terima..tp aku  kena kuat..xbole berpatah balik..xnk menunjukkan aku kalah sebelum berjuang..even aku tersangat2la lemah..hanya mampu berdoa dan bersabar..setiap kali rasa lemah..xsuka sgt dengan diri aku..mesti xtahan n xmampu nk tahan air mata dr terus mengalir laju..kenapa macm tue..??seyes,kalo bole aku xnk tunjukkn kt sapa2 sekalipn..aku taw..bila seseorang tu di timpa musibah atau ujian drNYA dan die menghadapinya dengan penuh sabar dan rasa bersyukur dengan menganggap ujian drNYA itu sebagai penguat iman,sesungguhnya kita akan memperolehi ganjaran yg sgt besar dan hanya org2 yg terpilih saja yg akan menerima ujian ini..so,kepada yg di luar sana,sape2 yg tgh menerima ujian dariNYA..anggapla itu sebagai kurniaan olehNYA..anda perlu bersyukur kerana menjadi seorang yg terpilih..tp perlu kuat menghadapinya..anggap ujian yg kita terima sebagai melengkapkan lagi iman kita yg sentiasa bertambah dan berkurang..mudah2han kita akan memperolehi keberkatan terutamanya di bulan yg mulia ini..tapi yg pasti setiap orang berbeza ujian drNYA..ye,sekarang aku rasa better sgt tuk menulis sebab ade yg sentiasa mnyokong aku dr belakang..yg memahami aku..mereka2 lah penguat diri aku..sgt2 berterima kasih padaMU ya Allah kerana memberikan teman2 yg memahami..kekasih yg menyayangi diri ini dengan ikhlas hati..semoga hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat…sama2 berjaya di dalam hidup..aminn..tengs guys…korang sentiasa di hatiku..
Semoga aku sentiasa tabah menghadapi segala cabaran hidup ini untuk lebey mematangkan diri ku di masa hadapan…insyallah..~

2 comments:

noie said...

dah follow awk yerr:P salam perkenalan!!

CiK niNiEy said...

tengs dear...