i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, August 7, 2010

Hati & PeraSaAn

ye..ye...semua org ade hati dan perasaan rite..?? begitu juga dengan saya..act,xtaw nk tulis ape dalam entry kali nie..tetibe rase mcm fobia pulak ble da berjela-jela menulis tibe-tibe sume hilang tanpa sempat nak di publish...byk kali pulak tu kena...huhu..cner saya xfobia..penat je mengarang ayat kn..tbe2 sume hilang dalam sekelip mata..hee..time tu cam nk nanges jer..pastu da xde mood nk update lg benda yg same..sbbnyer bile mengarang kali kedua citer die da tak sama dengan citer yg mula2 i tulis..dalam erti kata yg lain xmenarik la kn..huhu..ok..biarkan jer cite tu berlalu begitu saja k..?jangan diingt lagi benda yg lepas..xbek di kenang..hehe..
ouh,sepatutnya aku kena tidur awal tonite..sbb esok nk kena bgun awal..nk kua dating dan hangout wif my bf dan my bff..yes..2 in 1 ok..jimat mase,jimat kos..hehe..
i ley enjoy dan spent time gn kwn dalam mase yg same jgk dgn cik boifren saya..wahh..manfaat waktu dengan bijak dan berkualiti..suke..suke...=D
esok plan kami,mule nk pg sogo @ jusco tuk beli hangbag tuk mak si dia..handbag raya..hehe..best kn mak die..saya pn turut excited nk pilih2 nie..tu mmg hobi saya..wah..=)
so,kesimpulannya kami kena kuar umh awl la sket kn,sblum ape2 kena amek comforter/selimut kesayangan saya dlu kt dobi..then br gerak g cr handbag mak si die..mybe pegi jusco or maybe pg sogo kot..tahla..yg pentg skunk..sume gah nk wat sale..haha..cume pilih je yg terbek...kn..erm..
then plan kami lepas je pilih2 handbag mak si dia..kami terus gerak tuk makan steamboot..eie..xsbrnyer..da lama plan nk mkn gn si die..akhrnye tercapai jgk impian aku tue..haha impian ker..??bole la kn..huhu
then lepas je kami mkn steamboot tue,trus je kami gerak g putrajaya..wahh..xsabarnyer...sgt2 la excited okey..!ok..saya da bpe kali pg sana..sbb umh kwn saya kt sana..slalu lpk umh die..dkt je gn masjid sume2 tu..tp xsama pg gn bf rite..??lg pn die yg plan nk bwk saya pegi sana..then die ckp klo lg ramai lg meriah..so,i ajkla bff i skali..sue n suzi..hehe..=)
wahh..xsabar jgk nk tangkap gambar byk2 nk msk dlm blog..hee..hopefully sume ok..~
oklaa...i need to sleep now..dr td l si dia suh tdow awl..hurmm..ok2 saya tidow skunk..bye sume..n nite...=)
doakn esok semua berjalan dengan lancar ye...aminn...~

No comments: