i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, August 11, 2010

first berbuka puasa..~

hari pertama puasa aku pd thun ni ( 2010 ) sgt2 mnyedihkn..n tbe2 aku nk nges...=(
terasa sgt2 sebak dgn tibe2...haih..
*niniey plesz...jd kuat k..?? bulan ramadhan  menuntut byk kesabaran ok..ngt tue..~

ye..aku try..memang aku harapkn aku jd lebih matang dan kuat menghadapi segala dugaan hdup..
tp rase sedey bile hr pertama puasa aku kena berbuka puasa sorang2 kt umah sewa..
mase ni,rindu pada famili amat2la kuat..sgt2 sedey..sayu..~

sek bek aku de beli gak lauk kt depan kolej td...(sotong masak paprik jer)..atleast de la jgk lauk kn..??
then msk nsk n goreng telur dadar...tu jer la..air teh..xde mood nk masak sedap2...nk berbuka pown xde mood...huhu..=( terasa rindu kt kg..tp tel rumah rosak..nk kol mesti ptg2..sbb ayah br blik..tp klo kol skrg mesti xley nk ckp..aku akan lebey byk menangis dr berckp..kebiasaannya mmg akan jd mcm tue..then mak aku pown mule sedey jgk..then die susah aty..then nenek aku tnye knp..pastu nenek aku lak taw..die lak susah aty,..ayah aku lak taw..mkinla sush aty...pastu suasana kt sana pown jd suram...hurmm..so..bek tahan je..xpayah kol lg...t dorang mkin rswa...huhu..

kali ni aku nk betul2 jadi kuat..! practice dr sekarang...jgn jd lemah..niniey..~

okla..nk ready tuk BERBUKA PUASA UNTUK FIRST DAY BERPUASA..~
selamat berbuka semua...jom same2 kite..~

No comments: