i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, August 29, 2010

ELaUn

huu..syoknyer ble elaun masuk..rase macam nk melompat2 seperti kanak2 yg dpt men hujan jer..haha
yes,elaun sayer dah masuk..sgt2 suke ye..ble masuk sekali dgn yuran pengajian..4angka...wah seronoknya tak terhingga..terus saya bayar ape yg patut..duet sewa rumah..beli peralatan mandi yg da nak abes..beli pe yg patut..n yg berkenan kn..pastu br saya rasa lega...tp bsok2 ble kawan saye p cek elaun die..die ckp,duet da tgl ckup2 elaun je..so,mknenya mara da tolak yuran pengajian siang2 lg...hesy..cam taw2 je ktorng nk gune wet tue..haha..tp xdela ..bagi saya..ok jgk die da tolak awal2..so,xdela sy penat2 nk p beratur byr yuran tu kn...senang sket keje aku..haha..tp bile pk2 nk dekat raya ni..cm xckup je elaun tu..mcm2 nk beli nih..haih..cner nk buat tue kn..sek bek baju kurung raya mak da tempah..tp kasut rayer lom beli lg nie..beg rayer…make up rayer…hesy..banyak btul la..cner la ni kn..rswa2..
ok2..ni lagi satu benda penting yg xley nk di abaikan..satu2nya yg memeningkan aku…semestinya MIDTERM sebelum rayer,,wah..best kn..?? sampai aku xley balik raya awal…sgt2 seronok tak terhingga..! *sgt tipu..
skunk pn duet aku da tgl half..adoi..makk…nk duet..nk beli kasut rayerr..~
hoho..

No comments: