i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, July 13, 2010

kenape perlu sedey...

arghh...kenapela mesti ade masalah yg timbul dlm sesuatu hubungan tue...
sape yg boleh jwbkn,..??
aku xtaw..yg pentg aku sedey sgt skunk..mybe need someone now..
tp xtaw sape...=(
kdg2 kite xtaw sape yg salah bile sesuatu perkara tu berlaku..mgkin aku yg salah..mgkn jgk die..
sume kite xjangka kn..sbb sume ade alasan msing2..cume sama ade pasangan kite tu nk dgr & terime alasan kite tu atau x..tu jer...n kite pown same...mgkin mase tu jgk kte tgh pertahankn pendapat kite..ape2 pn blh berlaku...
yg pentg kdg2 ble gah bhgie dlm sekelip mata da bertukar keadaan..bnde yg sgt kecil blh jd bnde yg besar..tahla..susah nk ckp...sume tu ketentuan YG MAHA ESA...
tp sejujur hati aku,aku sygkn die..mmg xde alasan tuk kite berpisah gn org yg kite syg & bahagie ble kite same2 rase hepy..tp kdg2 sedikit salah faham tu ley wat sesuatu hubungan kite tu hancur..oh..
kalo ditnye aku...mmg aku akan ckp aku xsanggup hadapi bnde tue..
aku xkuat,aku lemah n aku mmg byk kekurangan diri..
kdg2..ble aku tgk kwn2 aku putus cinta,n mule2 die mmg rase down sgt..or ade masalh dlm hubungan mereka..
mcm2 keadaan aku tgk..ade yg aku nmpk kuat n matang tp dlm percintaan,die lemah..ade jgk aku tgk kwn2 aku da bersama bertahun lamenye,akhrnye putus di tgh jln..oh,mmg sukar nk hadapi bnde ni semua...ble aku tgk keadaan dorang,aku memahami sgt keadaan dorang...tp bg aku dorang kuat...even mule2 rase down,sedey,patah semngat tuk hidup..tp dorng still kuat..aku nk sgt jd cam mereka..tp aku taw kemampuan diri aku..aku xkuat..seriously..!
sebab..aku sygkn die sgt2..aku nk hidup gn die..susah senang bersama..sume nk wat gn die..semoga DIA merestuinya..aminn..
aku mengharapkn sesuatu hubungan yg berkekalan selamanya...
semoga impian aku tercapai...
aku sayang die...
sayang sangat-sangat..=((

No comments: