i got you!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, July 30, 2010

bLe tade kELas..

ble xde kelas hr jumaat...ouh tersgtla best kn..??dlm kple otak da siap berfikir da ape bnda nk buat...ahha..jeng.jeng..jeng..!mestilaa bgun lmbt...hahah..ye2..almost dak kelas saya mmg mcm tue..sbbnya..sume kaki on9 jer...ble nk announce pape or inform pape jer...juz publish kt fb jer..then everybdy got it..senang kn..on9 plak tu..xreti kejap2..mau ber"jam2" lamanya kn..sbb tula susah sgt nk bgun awl kn..n saya pown mcm tue jgk..hahha..mesti liat nk bgun pg..haih..kena ubah cpt2 nie..asyik muchuxx saya je yg kejutkn saya pg2..ok..saya hnya akan bgun pg tuk sembahyang subuh then akan smbung tdow blik..huhu..hee,cam rugi je ble xsmbung tdow blik..tambah pulak tgk roomate saya sdg syok beradu di tilam msng2..haih...tergugat imanku..then saya mesti join de clublaa kn..hahhaha..yg jd mangsa tukang kejut..mestila en muchuxx cyg sy tue..kesian die..dlu..saya la yg slalu kejutkn die subuh..tp skunk..terbalik suda...ish..ape nk jd la gn ko ni niniey haa...haa...hesy..
so,kesimpulan yg saya nk sampaikn ialah esok xde kelas je..n saya n kawan2 n my muchuxx cyg xde plan ape2 lg...sbbnya kerana,ktorg blum dpt upah lg..ops..hanya saya dan kwn2 je..en muchuxx terkecuali...
duk umh pown amat boring sebenarnya ye..tp dah xde pitisnyerrr...apela ertinya keluar itu lg..???
isk..isk..isk..*nada sedey..

No comments: